Klacht: meereiskaartje Rotterdam

op 27 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoewel ik de meereiskaart van € 8,95 heb betaald en gegevens doorkrijg om een kaartje op datum uit te printen lukt dit niet!!!! Dat betekent dat de dag naar Rotterdam niet kon doorgaan. In eerdere gevallen kon ik de meereiskaart direct uitprinten.
Ik kom nu niet verder dan bijwerken en vervolgens weer terug op dezelfde pagina. De medewerker van NS die ik aan de telefoon had, zei dat we dit kaartje bij de automaat konden invoeren maar dat is niet gelukt. Bij een volgend telefoontje bleek dat dit vaker voorkomt, al met al geen reclame voor de NS. Hoe Kom ik aan deze meereiskaart en kunnen we deze narigheid een volgende keer voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik direct het betreffende kaartje uit kan printen zoals in de aanbieding staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 juli 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw de Nood