Klacht: Meer dan 1 uur 45 minuten in de wacht!

op 11 mei 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een boeking gedaan en door de corona tijd moeten verzetten naar een ander moment. Nu is er nog een vouchernummer nodig. Wij willen dit doorgeven aan Centerparcs maar hangen nu al meer dan 1 uur en 45 minuten in de wacht. Het zou nu in de middag juist rustiger moeten zijn. Ik hoop dat de telefoon nog opgenomen gaat worden!

Gewenste Oplossing:

Telefoonkosten terug krijgen en we het nummer doorgegeven hebben aan CP.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelschaafstra