Klacht: Meenemen oude wasmachine.

op 13 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op zondagavond 11-2-2018 wasmachine besteld en bezorgd op dinsdag 13-2-2018. Maandag 12-2-2018 contact gehad met de klantenservice of het een bezwaar was om de automaat buiten voor de deur te plaatsen. Nee hoor dat is prima. Maar hij moet wel afgekoppeld zijn en geen water bevatten. Dinsdag wordt de nieuwe wasmachine bezorgd en op de zolder geplaatst. Vervolgens trekt de bezorger het deurtje open en zegt. Die neem ik niet mee want er zit water in. Water? Dit is condens. Ja maar ik heb nog meer artikelen in bus en die worden dan ook nat zei de bezorger van PostNL@extra home. Vervolgens 3x gebeld met de klantenservice dat ik mij wel degelijk gehouden heb aan de voorwaarden en in overleg heb gehandeld. Dan krijg ik als antwoord. Ik denk dat mijn collega daar even niet aan gedacht heeft. Maar wij komen hem niet halen. Kortom MediaMarkt komt zijn afspraken niet na.

Als de oude machine wordt opgehaald en afgevoerd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EVIDES86