Klacht: Mediamarkt Zaandam

op 29 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik dacht een leuk kerstcadeau te kopen voor mijn partner. Bij het uitpakken van de printer van Brother kwamen we tot de ontdekking dat de cartridges ontbraken. Toen heeft mijn partner gebeld naar klantenservice en toen zei de medewerkster van de klantenservice dat ze er niet bij horen te zitten. Ze hebben zijn naam genoteerd en telefoonnummer. En zou binnen 24 uur contact opgenomen worden. Uiteraard zijn we nu bijna 3 dagen verder en nog niks gehoord! Terwijl het bedrijf Brother(van de printer) die dat tegen spreekt van de cartridges (die we uiteraard benaderd hebben). Vervolgens zijn we de zelfde dag naar mediamarkt in Zaandam geweest. Daar kregen we te horen dat er inderdaad cartridges bij horen te zitten.Maar zonder  personeel die geen vakkennis hebben, geen leidinggevende die we konden spreken, die ook niet de moeite nam om ons zelf even te woord wilt staan en daar wel nadrukkelijk om gevraagd hadden. Na heel veel pijn en moeite toch nog de cartridges mee gekregen. Hebben we de verkeerde meegekregen door 2 medewerkers. Weer heel veel telefoontjes gepleegd via de klantenservice zijn we daarna weer naar zaandam gereden. We vragen om de leidinggevende en die stond ons te woorden maar vraag me niet hoe. Wij uitgelegd de situatie. Blijken jullie de cartridges niet eens te verkopen. Maar opdat moment voelen ons in de maling genomen. Want we vragen hoe gaan we dit oplossen. Vervolgens worden we onderbroken terwijl in gesprek zijn. Door medewerkers en beginnen te lachen met zijn 3en om de situatie. Hoe schofterig, asociaal kan je zijn en zo met je klanten om gaan. Je word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Dat geld voor de alle wegen die we hebben geprobeerd. Niemand neemt je klacht serieus! Ik zou echt iedereen aanraden om je electronics ergens anders te halen.een mega flut bedrijf!

Dat vragen wij aan mediamarkt die mogen met dr oplossing komen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte33