Klacht: Mediamarkt heeft geen stroomkabel

op 19 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen zaterdag een all in one pc van HP gekocht bij MM in Den Bosch. Na eerst 45 minuten in de rij te hebben gestaan de PC betaald aan afgegeven aan de serviceafdeling omdat er bestanden van mijn oude PC overgezet diende te worden (ik had er een SERVICE pakket bijgekocht)
’s middags de PC opgehaald na weer 25 minuten wachten. Thuis aangekomen meteen aan de slag natuurlijk en na het opstarten (mijn pc heeft zon snel opstart systeem) begonnen de updates, nog niets in de gaten en na 10 minuten mijn PC running. De volgende dag PC weer opgestart en wat gebeurt er: Hij geeft aan Updates kunnen niet worden voltooid, wijzigingen ongedaan gemaakt. Zo komt de PC in een “loop” die 10 minuten duurt. Enquete formulier ingevuld en deze klacht gemeld. Ik werd vandaag netjes terug gebeld over de enquette door het filiaal DB, men heeft mij tel. proberen te helpen maar dat lukte niet. Ik vroeg de man aan de lijn (Kadir een trainee die me verder netjes heeft behandeld) of het druk was, hij vertelde nee het is niet druk kom maar langs. Ik om 20.00 daar naartoe en er stond toch een rij. gelukkig kon ik aan de zijkant gaan staan en Kadir merkte me op en heeft de doos met PC aangenomen. Een minuut later komt hij terug en vraagt waar de stroomkabel is, ik zeg stroomkabel? Hebben jullie hier dan geen stroomkabel? Nee die hebben ze niet, ik zeg : Wat? En in de Winkel? Nee daar mogen wij niets uithalen mijnheer, procedure. Het enige wat ik kon doen is de PC daar laten en morgen weer terug voor de kabel! Hij zij dan moet je achter in de rij aansluiten om een reparatiebon voor de PC te laten maken………mnaar dat zal niet meer lukken voor 2100 gezien de drukte. Kun je dan je collega niet even vragen om mij daar voorrang in te geven. Nee, dat ging niet..procedure.

Mediamarkt maakt een fout door mij een product af te leveren wat niet juist geinstalleerd is en dus ook niet gecontroleerd…. ze laten met heel veel wachten… ze hebben geen stroomkabel in huis (MEDIAMARKT heeft gen stroomkabel) En men heft geen flexibiliteit om hun eigen fout fatsoenlijk op te lossen door me weer achteraan de rij aan te laten sluiten. Ik heb het ondeugdelijke product nu weer thuis staan’,

Ik ben tevreden als:
Nooit meer iemand bij Mediamarkt zegt dat ze geen stroomkabel hebben
Mij thuis na alle ellende komt helpen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimnijs