Klacht: Mediamarkt en mobiele telefoon

op 07 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op Hemelvaartsdag van dit jaar haperde mijn wifi verbinding van mijn mobieltelefoon “een Galaxy S5 mini”, na alles te hebben controleert zoals mijn router en andere apparaten met wifi kwam ik tot de conclusie dat het probleem lag bij mijn telefoon.
Eerst heb ik mijn telefoon gereset en geprobeerd verbinding te maken met mijn router wat wel lukte maar kreeg geen verbinding met het internet wat ik ook probeerde instelling a, instelling b enz geen verbinding.

Op 09 juni heb ik mijn telefoon aangeboden voor reparatie bij de Mediamarkt in Deventer en door gegeven dat wifi haperde en de rest werkt naar behoren.
Medewerker van de Mediamarkt heeft mijn telefoon toen opgestuurd naar een reparatie centrum en op 13 juni kreeg ik bericht dat mijn telefoon gerepareerd was en hem op kon halen.
Die week heb ik mijn telefoon opgehaald en bij thuiskomst bleek dat mijn telefoon helemaal niet meer aanging het enige teken van leven was een blauw ledje dat knipperde.
21 juni mijn telefoon weer aangeboden voor reparatie met de mededeling dat mijn telefoon helemaal niet meer werkt en weer is hij opgestuurd.
De medewerker vroeg ook nog hoe vaak was mijn telefoon gerepareerd, want als dat de derde hardware reparatie was dan zou de verkoop ontbonden worden en kreeg ik mijn geld weer retour.

Op 29 juni kreeg ik een email en daar in stond of ik even € 179,00 wilde betalen voor onderzoeks- kosten, ik had 3 keuzes
1 onderzoekskosten betalen a € 179,=
2 ga niet akkoord en krijg mijn telefoon ongeprepareerd retour
3 ga niet akkoord en doe afstand van mijn telefoon
ik heb voor de tweede optie gekozen en ben naar de winkel gegaan om mijn beklag te doen over de gang van zaken omdat ze geconstateerd hadden dat het lcd scherm was gebasten van binnen uit.
En er werd met dikke wijsvinger naar mij gewezen dat ik mijn telefoon zelf stuk had gemaakt en dat de garantie van de telefoon per direct was vervallen.

Ben nog in discussie gegaan met de medewerker om een lang verhaal kort te maken ze doen niets en ik kon fluiten na mijn centen, het enige wat ik nog kon doen was mijn telefoon achter laten en zij kon kijken of er iets kon doen.

Vandaan “6 juli”kreeg weer een email dat ik mijn telefoon kon ophalen maar ze hadden ook nog een aanbieding voor mij ik kon mijn telefoon laten repareren , dan wordt het display vervangen en de kosten waren € 109,=, dat heb ik geweigerd.

Ik heb mijn telefoon meegenomen ongeprepareerd en heb ook mijn clubkaart van de Mediamarkt ingeleverd en de Mediamarkt gefeliciteerd met het verjagen van een klant en jullie uitstekende “slechte” service.

Dit was de laatste keer dat ik ooit nog een voet binnen zet bij deze winkel.

Waarschuwing: kijk eerst ergens anders rond voor je naar de Mediamarkt gaat om iets te kopen, heb twee keer een conflict gehad, de eerste keer was dat ze afwas automaat geleverd en ze had betaald voor aansluiting en bij levering werd de afwas automaat in de gang gezet en de bezorger is weer vertrokken zonder aansluiting.
Klacht ingediend om geld weer terug te krijgen wat tot op heden niet is gelukt.
Tweede conflict was met mijn telefoon.

Als het op geld terug geven komt dan zijn ze bij de Mediamarkt niet thuis en je kan fluiten naar je centen want het is altijd jouw schuld en niet van hun.

Dat de Mediamarkt de koop ontbind en dat ik mijn geld terug krijg!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Graaf_Alex

1 maand geleden - Net wat ik dacht dat Mediamarkt mijn klacht niet in behandeling zou nemen, als ze al moeilijk doen in de winkel dan zeker niet op het internet. Als je die waslijst van klachten zie op forums van Mediamarkt dan weet je het wel, garantie tot aan de deur. Klachten behandelen we niet omdat dat geld kost en we weten niet wat service betekend konen ze niet vinden in het woordenboek. Dus beste mensen koop niet bij Mediamarkt!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Graaf_Alex