Klacht: mediamarkt denhaag heel slecht de service

op 08 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

heb er 18dagen geleden een tv gekocht en is na 16dagen kapot gegaan iets wat in de garantie valt nu heb ik philips daar van op de hoogte gebracht en de mediamarkt er ook over gebeld met het verhaal of ik hem niet gewoon kon laten vervangen door mediamarkt een toestel van 16dagen oud nu was het verhaal ik moest philips bellen of ik een mail kon krijgen waar in stond dat philips acoord ging dat ik mij tv zonder doos kon laten vervangen maar werd vandaag terug gebeld door de mediamarkt denhaag en die vertelde mij dat philips nooit een acoord heeft gegevn voor het vervangen van het tioestel iets wat ik n ooit gezegd heb dat ik al toetsteming had gehad van philips maar nu ga het er dus om dat ik 7 dagen zonder tv moet zitten die 18 dagen oud is en hun hem niet willen vervangen door dat ik me doos niet meer heb kijk kom ik hem nu ruilen en hun dit toestel nog moeten verkopen zeg ik oke dat ze dan om een doos gaan klagen maar kom niks ruilen maar vervangen want dit toestel is kapot

geld terug van de mediamarkt wil niks meer met mediamarkt denhaag en het product van philips te maken hebben ga het liefst na samsung terug waar de service wel top is en mediamarkt bijerlandse laan in rotterdam waar ze ook aan hun klanten denken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roberto010