Klacht: Mediamarkt aankoop niet geleverd, wel leverbaar vanuit winkel

op 26 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vrijdag 23 sept. 2016 een wasdroger (was op voorraad voor het afrekenen) besteld en betaald via de website van Mediamarkt.
Voor 22:00 uur besteld is morgen in huis. Niet dus!
Maandagmorgen een mail naar Mediamarkt gestuurd, binnen 3 dagen kunt u een reactie ontvangen als antwoordmail.
Dat vind ik te traag, met het service nummer gebeld.
Antwoord \”binnen 1 dag krijgt u antwoord via de mail\”.

Ehm, vind ik ook te traag, ik wil een oplossing, een wasdroger of mijn geld terug.
Op de website staat ga gerust naar het dichtstbijzijnde filiaal om uw klacht te bespreken, dat maar gedaan.

Het toestel staat daar gewoon in de winkel!!
Wij geven aan, u hoeft hem niet op te sturen en nemen hem zo mee, kleine korting bedongen, is immers demo, iedereen blij.
De wasdroger staat echter nu nog steeds in de winkel, met korting.
Het enige voorstel is betalen en meenemen of wachten tot ik mijn geld terug heb en dan deze komen betalen waarna u hem mee mag nemen.

Maar we hebben hem toch al betaald?
Ja, maar wij zijn een winkel en u heeft hem online gekocht, moet u online ook maar het geld terug vragen is het antwoord.

De gemoederen zijn opgelopen en we zijn gesommeerd de winkel uit te gaan. mijn vrouw heeft aan dit verzoek gevolg gegeven, ik verwacht alsnog een oplossing waar ik mij in kan vinden.
Niet dus. wachten op de politie in een hokje, (vrijheidsberoving) politie doet er niets anders mee dan aangeven ga maar naar een wetswinkel/advocaat o.i.d., geeneens een winkelverbod niets.

Dit kan met een admistratieve actie allemaal opgelost worden, maar niet bij Mediamarkt, ook niet in 2016.Tjonge

Geld terugstorten AUB. verder verwacht ik niet en kan ik niets verwachten, dat is mij wel duidelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilmaas