Klacht: Mediabox wederom kapot! 0,0 Service

studiebol80 op 04 juli 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste Ziggo,
Wederom heeft mijn door jullie geleverde mediabox het begeven. Hiervoor contact opgenomen met de klantenservice, dag 1: helaas doorgeven niet mogelijk want er is een computerstoring….ja die kennen we al!
Dag 2: wederom contact opgenomen want helaas was er niet de mogelijkheid om door Ziggo gebeld te worden….er hoeft nu natuurlijk niets aangesmeerd te worden!
De mediabox kan worden omgeruild, binnen 5 dagen ontvang ik de nieuwe thuis. Mijn verzoek om een nieuwer model te ontvangen, de next, werd alleen gehonoreerd bij bijbetaling, HALLO ZIGGO IK BETAAL AL 80 PER MAAND HIERVOOR…maar dit was blijkbaar niet mogelijk, het doorverbonden worden naar een leidinggevende was ook niet mogelijk. Waarom zou ik wanneer ik zoveel geld per maand nog meer gaan betalen? Zodat ik gerefurbishte hardware mag ontvangen? En dan nog durven aan te komen met een dusdanig niet service gerichte klantenservice. Wat een afgang!

Ik zie graag dat mijn hiudige abonementsprijs bevroren wordt voor minimaal 3 jaar.
mij een nieuwe mediabox next wordt opgestuurd en de power repeater die ik nu in bruikleen is mijn eigendom wordt, deze heb ik inmiddels denk ik wel betaald inmiddels
Dit is het minste wat ik verwacht van Ziggo. Ik ben heel benieuwd of er ditmaal wel vanuit de klant wordt gedacht.

Ps investeer svp beter in jullie klantenservice, is heel amateuristisch zo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door studiebol80