Mijn Klacht:
Mijn zoon heeft 28 mei van zijn spaargeld een playstation 4 gekocht. Op mijn advies helaas bij mediamarkt en niet dezelfde ” aanbieding” bij bol.com. Inmiddels vele wachtminuten en telefoontje later en nog steeds niets. Niks een dag later in huis… Drie weken later en vele beloftes via de telefoon nog niets. Nee hij heeft wel alles betaald maar blijkt nu zelfs nog niet op de naleverlijst van eind juni te staan… En biedt mm een redelijke oplossing? Nee natuurlijk niet, de beloftes van levering schuiven gewoon elke keer een paar dagen op en het ligt aan iedereen behalve mm. Beloftes van coulance in de vorm van een extra spelletje blijven uit en worden nooit concreet. Vage reacties via de mail maar nog steeds geen playstation in huis. Advies: koop elders!!!! Rwj bakker.
Gewenste Oplossing:
Een duidelijke, eerlijke en transparante leverdatum. Weg met die vandaag besteld, morgen in huis teksten of direct communiceren als dat niet lukt! Een jongen die hier voor gespaard heeft niet wekenlang aan het lijntje houden en elke dag in spanning laten of hij er al is.
Inmiddels lijkt het mij een redelijke oplossing coulance toe te passen en extra spellen als verrassing bij te voegen zodat hij ook eens iets positiefs merkt en ervaart van mediamarkt. Dit is uw toekomstige potentiele koop generatie die u op deze manier hard verliest. Uw gebrekkige service gaat natuurlijk snel de schoolpleinen over...! Ik heb er niet veel vertrouwen in maar u kunt mij positief verwonderen.