Klacht: Media Markt Zaandam iphone Reperatie Batterij / Defect terug

op 08 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Begin Maart op Zaterdag om 16h00 ben Ik bij Media Markt Zaandam geweest en mijn Iphone 5 te reparatie aangeboden om mijn batterij te laten vervangen. Mijn werd verteld we hebben de batterij niet op voorraad die is er Dinsdag dus wij maken een afspraak op Woensdag 14h00. Ik kom Woensdag terug en er was bij de medewerkers niks bekend en er was niks besteld om dat de medewerken geen bon had ingevuld dus dat werd nu wel gedaan 5 dagen later was eindelijk de batterij binnen en hebben ze die vervangen. bij thuiskomst merkte ik dat de volume knop niet meer werkte dus de volgende dag ben ik weer terug gegaan o dat is niet zo mooi ze zouden onderdelen voor de volume knop bestellen en bellen wanneer die binnen zou komen. ik heb 3 keer zelf gebeld en ze wisten nog steeds niet wanneer het onderdeel zou komen op 8 april zijn we spontaan zelf maar weer naar media markt Zaandam gegaan en werd er verteld ja het onderdeel is binnen na dat ze eerst twee dozen moesten uit pluizen om zeker van te zijn dat het onderdeel er was mmm waarom zijn we niet gebeld? toen hebben we keurig afgesproken u telefoon is om 16h00 uur klaar en om dat we tot 14:00 uur in Zaandam waren liepen we nog effe langs om te vragen of de telefoon misschien al klaar was en toen kreeg ik een antwoord van wat kom je doen ik had toch gezegd 16:00 uur en dat is het nog niet. dus ik weg en om 15h50 uur was ik weer in media markt Zaandam om mijn telefoon op te halen want die zou nu klaar moeten zijn en tot mijn stomme verbazing begon hij toen pas aan de telefoon dus ben ik maar om 16h20 weg gegaan naar mijn werk zonder de telefoon en die is nog niet klaar dit was eens en nooit meer. Het is niet zo gek dat ze de dingen niet kunnen vinden want de bestelde onderdelen wordt in een doos gegooid zonder opdracht nummer of bon
het is net een grabbel ton

Ik zou te vrede zijn als de media markt zijn excuus aanbied en zijn medewerkers op hun gedarg aanspreekt en als ze wat aan die puin hoop doen. misschien een kaart systeem met enevelopen met bon en reperatie onderdelen zodat de medewerker binnen 10 seconden je kan helpen ipv van 15 a 2 eerst moet zoeken en moet rond bellen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lakuka