Klacht: Medewerker klantenservice

op 13 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week vrijdag 6 juli om 08:58 heb ik gebeld (gesprek kan nageluisterd worden) om een nieuwe anwb kaart op te vragen wegens verlies. Omdat ik graag naar disney toe wilde gaan met de top aanbieding van de ANWB, had ik ook een geldige pas nodig.
Ik vroeg de medewerker om een pas en of hier kosten aan zijn verbonden. Indien de kosten er zijn, dan zou ik die zonder probleem betalen, als het maar snel in orde zou zijn. De medewerker gaf aan dat het kosteloos is en de pas verstuurd zou worden.

Mijn vrouw had ook geen pas en belde een uur later met een medewerker. Mijn vrouw hoorde van de medewerker die zij sprak, dat er kosten in rekening gebracht werden, 6 euro, voordat de pas toegestuurd zou worden. Tot haar grote verbazing vroeg ze of de medewerker mijn gegevens kon checken, omdat ik in de veronderstelling was dat de pas gratis zou zijn. In een notitie stond dat mij was gecommuniceerd dat ik eerst 6 euro moest overmaken, voordat ik het pasje opgestuurd zou krijgen?

Direct gebeld met een vriendelijke jongeman die zei dat mij verteld is dat ik dat bedrag moest overmaken. Ik gaf aan dat ik daar totaal geen bezwaar tegen heb, had mij dan verteld dat hier kosten aan verbonden zijn, dan had ik dat bedrag direct overgemaakt. Ik wist alleen van niets en zou dan moeten wachten op een pasje die toch niet onderweg is.

De verbinding viel weg en kreeg een andere vriendelijke medewerkster aan de lijn die het verhaal begreep en mij een gratis pas zou toesturen. Ik gaf aan dat ik ook wil betalen, als de pas maar toegestuurd wordt, vriendelijk gaf ze aan dat het niet hoeft wegens dit misverstand. Ze kon niet garanderen dat ik de pasjes spoedig zou krijgen wegens drukte, eerlijk tenminste, daar heb ik wat aan!

Het uitje disney was voor morgen gepland en hele week gewacht op de pasjes van mij, en mijn vrouw. En ja, vandaag lagen ze al in de brievenbus, de pasjes die ik nodig had.

De klacht die ik indien is tegen medewerker 1, gesproken op vrijdag om iets over negen, gebeld om 08:58. Kan dat gesprek worden nageluisterd, waarom is er niet vermeldt dat er kosten zijn die ik heus wel wilde betalen?

Voor medewerker 2, goede service, wilde ook een gratis pasje verstrekken maar de verbinding viel weg.

Voor medewerkster 3, ga zo door met de top service. Geen valse beloften en eerlijk aangeven dat het gewoon wat langer kan duren. Gedaan wat er wordt verwacht, de wensen doornemen en doen wat er gevraagd wordt.

De pasjes kosten die ik best wilde betalen, wil ik besteden aan een bos bloemen voor medewerkster 3. Als bekend is wie dat is, dan hoor ik dit graag en stuur ik een bos bloemen op voor haar.

Gewenste Oplossing:

Aanpak medewerker 1

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 16 juli 2012 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door mhalusi1