Klacht: Medewerker (gelogen)

op 21 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 27-12-2017 een samsung tv gekocht bij de Mediamarkt in Arnhem. Persoonlijk weet ik dat eind januari BTW-dagen kom. Dus ik vraag netjes aan de medewerker van de Mediamarkt die mijn helpt, is het verstandig om een tv nu te kopen of even te wachten. Men antwoord op mijn vraag:’ je kan beste nu kopen, er zal geen verschil zijn met de prijs. Ik zei toen, weet je het zeker? Men antwoord:’ ja ik weet het zeker, want de tv is nu afgeprijsd, morgen wordt die weer normale prijs. Dus ik heb hem gekocht omdat de medewerker heeft uitgerekend en bijna geen verschil in zat. Toen kwam de BTW-dagen eraan, dus ik keek toevallig naar de prijs van de tv en ja hoor er zat op de afgeprijsde prijs min de BTW erop. Toen ik dat zag dacht ik nee dat ga je me toch niet menen. Medewerker (T) heeft gewoon dik gelogen tegen mijn. Mediamarkt heeft mijn opgelicht, omdat de prijs het zelfde nog is toen ik hem heb gekocht, terwijl men tegen mijn heeft gezegt dat de tv weer duurder wordt. Ik heb gelijk gebeld naar de klantenservice, zij gaven aan dat ik langs moest gaan, ik ben 3 dagen geleden langsgeweest in Arnhem, ze zouden mijn terug bellen maar nog steeds niet terug gebeld.

Wanneer ik het verschil terug krijg. Ik ben met mijn familie vaste klant bij de Mediamarkt, alles gekocht daar.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tutie29