Klacht: Me niet willen helpen

op 10 mei 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Heb bij jullie aangegeven wish me niet helpt omdat ze zeggen me pakketje is aangekomen terwijl dat niet zo is.
Jullie zeiden daarna we sturen je een mail voor meer hulp heb dat nooit gekregen en toch zeggen jullie van wel en nu word gezegd ga maar naar wish iedereen van klarna gaat toch hetzelfde zeggen.
Dus had gezegd moest jullie bellen voor meer hulp met die mail zei die bryan nou dan krijg je hetzelfde.

Als die product niet hoef te betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 mei 2020 om 08:51 geantwoord

Beste Cyleneval64,

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met ons.
Wanneer er een probleem is met een bepaalde bestelling adviseren wij altijd contact op te nemen met de webwinkel. Zij zijn immers verantwoordelijk voor de levering, productspecifieke vragen en eventuele retouren.
Bij Klarna heb je vervolgens de optie je factuur te pauzeren zodat je de tijd hebt tot een oplossing te komen met de webwinkel. Indien er geen oplossing tussen jou en de webwinkel gevonden wordt, dan kan het zijn dat onze onderzoeksafdeling gaat kijken wat hier aan de hand is. Zij zullen je in dit geval een e-mail sturen waar je dan op dient te reageren. Doe je dit niet, dan kan onze onderzoeksafdeling geen onderzoek starten en gaan wij er van uit dat alles in orde is.

Mocht je meer informatie willen weten over het pauzeren van je facturen of specifieke informatie betreffende je bestellen, dan dien je alsnog contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt de contactgegevens van onze klantenservice vinden op www.klarna.comnlklantenservice.

Een fijne dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Heeft op 12 mei 2020 om 21:42 geantwoord

Ik heb allang contact met jullie gehad en jullie zouden me een mail sturen van de onderzoeksafdeling maar die heb ik nooit gekregen van jullie en beweren maar dat het is verstuurd.
Ook zeg ik met wish me niet helpt want ze zeggen ik nooit een mail heb verstuurd en dan zeggen jullie dat zou wish nooit zeggen. Dus als jullie die mail echt eens versturen dan ben ik er al blij mee

Alle klachten die gemeld zijn door Xyleneval64