Klacht: Niet ontvangen producten

Tunsi op 06 juni 2024 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Op 06-01-2024 Heb ik een bestelling geplaatst. 4 producten besteld en dat werd geleverd met 3 vervoerders. 2 van de 4 producten niet ontvangen. Dit kwam met 1 vervoerder, namelijk DPD.
Die heeft de bestelling doodleuk bij de voordeur geleverd terwijl niemand thuis was. En via track en trace zag ik die avond opeens dat het geleverd en ondertekend was. Terwijl ik die zelfde ochtend nog niks zag over dat
het die dag geleverd zou worden. Contact opgenomen met de klantenservice en die ging een onderzoek instellen. Op 08-02-2024 werd er een RMA aangemaakt voor beide producten en ik moest het afwachten. Op 01-03-2024
kreeg ik eindelijk een mail met een niet-ontvangen verklaring die ik moest invullen en ondertekenen. Dat heb ik gelijk gedaan en de volgende dag opgestuurd. Ik heb op 12-04-2024 nog maar eens even gebeld wat de status was, want
het duurde mij toch best lang. Als reactie hierop kreeg ik te horen dat ik binnen 2 dagen wat te horen zou krijgen. Tot op heden nog niks gehoord en ontvangen. En het gaat toch best wel om een groot bedrag.

Ik heb een mail gestuurd naar de klachten afdeling op 25-05-2024. Tot op heden geen reactie terug.

Mvg,

Mijn geld terug

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Max ICT over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tunsi