Klacht: Matig appartement.

op 15 oktober 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Appartement is vies, weing huisraad ,kapotte koelkast kortom niet wat wij verwachten.
20 euro voor vier dunne lakens en vier handdoeken is ook duur betaald.
Vriendelijke vrouw aan de balie maar wel 45 minuten later dan was afgesproken!!
Nog twee dagen te gaan ,maar misschien moet iemand toch eens controleren wat ze verkopen?

Gewenste Oplossing:

Controleren en de klachten serieus nemen ,en daar iets mee doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tutebel