Klacht: Volledig geblokeerd op marktplaats!

c.schillings op 29 januari 2013 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Hallo,

Ik ben mij heel erg aan iriteren aan Marktplaats, ik heb een lange tijd Marktplaats niet meer gebruikt en paar weken terug wou ik weer advertenties plaatsen maar toen kwam ik erachter dat mijn account geblokeerd was. Dus ik dacht dan maak ik gewoon even een nieuwe nog geen minuut en die was ook geblokeerd dus weer een nieuwe exact hetzelfde, toen zag ik in mijn mailbox dat er verschillende advertenties zijn geplaats waar ik geen weet van heb gehad. Dus ik marktplaats gemailt 1 reactie terug gekregen omdat ik met een andere mail adres gemailt had waar geen account op actief is zeiden ze dat ik het goede mail adres moest geven alleen nooit reactie gehad! Ik wil graag dat dit snel opgelost wordt want ik heb hoop oude troep die verkocht moet worden.

MVG

Ik ben pas tevreden als alles wordt gedoblokeerd en ik een excuses krijg van Marktplaats voor de blokade en het uitblijven van een reactie.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door