Klacht: Blokkeren van account

op 17 maart 2019 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Hallo,
Wij zijn een gezin met kinderen, we hebben allemaal wel een Apple product of een spelcomputer. Nu is het zo dat we onze kinderen hebben geleerd dat als ze iets nieuws willen dat ze eerst het oude moeten verkopen. Dus we hadden een aantal producten geplaatst, maar elke keer werden de advertenties verwijderd, en na het herplaatsing weer verwijderd, en plotseling was ons account geblokkeerd zonder enige aankondiging of contact, na contact te hebben op genomen met marktplaats bleek dat onze producten overkomen als fraude producten en wij dus als fraudeurs werden neergezet. Gaat marktplaats onz nu schadeloos stellen door dit alles zijn alle biedingen ingetrokken en we lopen nu dik €600,- mis. En neergezet als fraudeurs zonder aankondiging en waarschuwing beetje jammer en radicaal lijkt mij.

Als ze eens normaal contact opnemen, en dat ons account van meer dan 6 jaar wordt herstel. Tevens zou ik het netjes vinden als ze met excuses komen en een tegemoetkoming.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RA23