Klacht: Marktplaats blokkeert onterecht account

op 12 januari 2014 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Naar aanleiding van een aantal advertenties die ik actief had staan op Marktplaats, met spullen die ik graag wilde verkopen, heeft Marktplaats plotseling mijn account geblokkeerd.

Marktplaats laats niets weten, heb al 8 maal gemaild, maar tot zover geen reactie terug. Wel blokkeert men heel snel een account, want ik heb inmiddels maar een nieuwe aangemaakt en toch weten ze deze weer te blokkeren, maar iets laten weten is er niet bij!

Marktplaats ik zit hier nu met de spullen, het gaat hier niet om oplichting! Desnoods komt u zelf langs en kunt u het zelf beoordelen ik verkoop zelfs producten waarbij de factuur er nog bij zit! Blijkbaar als mensen niet tevreden zijn zodra ze de deur uit stappen, moet ik daar maar voor bloeden? Marktplaats is immers wel deur tot verkoop en alles is aantoonbaar!

Ik wil graag dat Marktplaats binnen 24 uur contact met mijn opneemt en mijn advertenties weer online zet! Als u een account kan blokkeren,kunt u ook even contact opnemen. Ik kan accounts aan blijven maken, maar zo blijft er op het internet straks niets meer over, mede dankzij Marktplaats!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shift