Klacht: Mankementen keuken

op 01 augustus 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Mails gestuurd op 18 mei, 15, 18 en 29 juni. Vaak gebeld met keukenkampioen woerden. Weer een mail gestuurd:
Hier de punten van de keuken wat niet in orde is:

1 ladegreep beschadigd. Foto

Profiel onderkant van kookeiland beschadigd.foto

Korfladen geen glazen zijkant

Kraan lekt

Kasten geen profiel tegen stof

Aansluiting afzuigkap verkeerd gemeten, plafond beschadigd.foto

Dan nog het meerwerk.

We hadden afgesproken dat we niet voor verrassingen wilde komen te staan en dat alle kosten van tevoren duidelijk zouden zijn.

Men is komen kijken wat er allemaal gedaan moest worden en het meewerk is meegenomen op de factuur.

Voor de betaling is alles doorgesproken met de klantenservice en de volgende dag is er betaald. Ook aan de klantenservice hebben wij duidelijk gevraagd of de factuur klopt en of dit het gehele bedrag was, en dat was het.

De dagen daarna, bij het installeren van de leidingen, meldde heer vd Grift dat er kosten zaten aan het installeren van groepen in de meterkast.

Bedrag 850 Euro, maar het mocht ook zwart aan hem betaald worden: 600 Euro.

Wij doen geen zaken met hem en zeker niet zwart. Wij moeten kunnen aantonen dat een erkend installateur die groepen heeft geplaatst.

Daarop hebben wij de keukenkampioen gebeld om te informeren waar dit meerwerk ineens vandaan komt.

Wij zouden teruggebeld worden maar dit is niet gebeurd, ook niet na een tweede keer.

Wij hebben nooit een opgave/offerte van dit meerwerk gezien noch een factuur.

Heer vd Grift wilde dat wij hem betaalden (kwam intimiderend  over) anders zou hij de groepen er uithalen.

Nadien niets meer vernomen. Wel heeft de klantenservice en Dante vele dagen later gebeld, toen wij hebben gekozen om een peroonlijk gesprek aan te gaan afgelopen dinsdag.

Afspraak is nu dat wij onze bevindingen op de mail zetten tv Carla van Rooij.
Op 13 juli is een monteur geweest voor de vaatwasser. Die meldt dat deze niet goed is aangesloten, hevelingseffect. Wederom mail gestuurd….niets gehoord.

1 augustus. Weer gebeld voor de vaatwasser naar de klantenservice….of het mailadres wel goed was!! Wederom gaan ze het uitzoeken en bellen zo terug….weer niet gedaan dus

Als men ons eens serieus neemt, reageert en acties onderneemt!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 01 augustus 2016 om 19:02 geantwoord

Beste heer/mevrouw Schalkwijk,

Naar aanleiding van uw melding heb ik intern een mail gestuurd met het verzoek morgen met u contact op te nemen n.a.v. de klacht. Erg vervelend en spijtig te moeten lezen dat een en ander niet naar tevredenheid verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 03 augustus 2016 om 17:52 geantwoord

Er is nog niets veranderd.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlien Schalkwijk