Mijn Klacht:
Normaal zou ik het nooit via deze weg doen, maar de medewerkers van jullie filiaal in Aruba hebben me nogal kwaad gemaakt en ik weet geen andere manier om jullie te benaderen. Op 12 mei 2017 heb ik bij de Mango op Aruba (daar woon ik) een grijze spijkerbroek gekocht (Jeans Olivia8). Echter heeft deze binnen 3 weken al een slijtage plek/beginnend gat.
Ik ben hier vandaag (6-6-2017) mee terug gegaan.
Hierbij vertelde een medewerker mij als eerste dat ik de broek niet terug kon brengen, omdat het niet binnen de 30 dagen was.
1. Het is wel binnen de 30 dagen
2. Ik kom hier met een klacht, want hij is kapot! En het is niet dat ik hem zomaar wil ruilen.
Daarna kon ze hem ineens niet terugnemen, omdat hij gedragen is. Tuurlijk is hij gedragen! Maar hij is binnen 3 weken kapot gegaan. Dat moet niet kunnen! Daarom kom ik terug!
Ik kreeg bot te horen (op een manier alsof ik degene was die het hier niet begreep) dat het “normale” slijtageplekken van het lopen zijn en ze daar niets aan kunnen doen. Ja een broek slijt, maar opnieuw, niet binnen 3 weken!
Verder zou ik nog wel even door kunnen gaan over hoe belachelijk de medewerkster me aan sprak. Maar het gaat om het feit dat ik een broek heb gekocht van 99 florin (exclusief tax). En dat ik dan verwacht dat ik een goede broek heb. En niet 1 die binnen 3 weken kapot is! Daar betaal ik niet voor!
Oftewel, hoe ik het momenteel zie (hoe dit tegen mij is gezegd), koop een kleren bij de Mango, maar is het morgen kapot, is het niet onze schuld. Jammer dan! Weggegooid geld!
Ik mag aannemen dat jullie snappen dat ik hier absoluut niet blij mee ben en ik hoop dat we dit via via kunnen oplossen. Want bij dit filiaal weigeren ze mijn geld terug te geven of te zoeken naar een andere oplossing. Dus in Aruba zelf kan ik nergens terecht. Hopelijk komt dit bij het hoofdkantoor aan.
p.s. Helaas kan ik maar 1 foto toevoegen. Ik had er meerdere gemaakt. Ik voeg een foto toe van mijn klacht. De bon en alle kaartjes heb ik ook nog!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg, want ik vind het veel geld voor een broek die maar 3 weken meegaat.
Daarnaast zou ik nog het liefst hebben dat de medewerkster op haar gedrag wordt aangesproken, maar ik ga er vanuit dat dat toch niet zal gebeuren.
