Klacht: Magnetron

op 07 augustus 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

In Februari een nieuwe keuken gekocht incl apparatuur
2 maanden geleden was ik een flesje voor onze zoon aan het opwarmen,toen er ineens vlammen aan de bovenzijde van de magnetron kwamen.
AEG gebeld, situatie uitgelegd, de eerste vraag die gesteld wordt is niet “is alles goed met uw veiligheid” maar nee ze vragen “Functineert de magnetron verder nog wel”? Nou sorry maar als de vlammen eruit komen mag je er toch vanuit gaan dat ik hem niet nogmaals aanzet.
Monteur langs geweest nou zou het opgelost zijn.

3 weken later….. Precies hetzelfde gedoe.
Weer gebeld weer dezelfde antwoorden. Nee we gaan het weer repareren.
Datum afgesproken om weer een monteur te kunnen ontvangen, belt de monteur af dat hij niet de juiste onderdelen in de bus heeft liggen. Nieuwe afspraak wordt gemaakt (weer een vrije dag op moeten nemen van het werk)
Ook de 2de keer wordt afgebeld,dit maal is de monteur ziek.
3de afspraak wordt afgesproken. En ja hoor je raad het al!! Weer liggen de onderdelen niet in de bus.
Als er naar compensatie wordt gevraagd voor het feit dat er dus al 4 vrije dagen opgenomen moeten worden van het werk omdat AEG de zaken niet op orde heeft, wordt er gezegd. “Daar doen we niet aan we proberen het op te lossen”

Ondertussen zitten we al 2 maanden zonder magnetron en 4 opgenomen vrije dagen voor NIKS.

Ik vind het grofweg schandalig

Wij zijn tevreden als we een nieuwe magnetron krijgen en niet een die gerepareerd wordt en na een aantal weken weer vlam vat.
Daarnaast vinden we een excuus hier wel op zijn plaats en een vergoeding of compensatie voor de 4 vrije dagen die we op hebben moeten nemen voor niks

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Zeggelaar, we vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Uit onze administratie blijkt dat wij 1 juni de eerste reparatie hebben uitgevoerd aan uw magnetron. Daarna is er contact met u geweest op 20 juli waar u heeft aangegeven nog steeds last te hebben van hetzelfde euvel. We begrijpen dat er ergernis kan ontstaan wanneer een afspraak wordt afgezegd. Het kan zijn dat door overmacht onderdelen niet, of niet op tijd worden geleverd. We bellen de afspraak af zodat we niet voor niets langskomen. We hebben u hier gisterochtend meteen over geïnformeerd toen de technicus constateerde dat hij de onderdelen niet had ontvangen. Wij kunnen u helaas niet voorzien van een nieuw apparaat zonder dat de technicus het apparaat heeft beoordeeld en afgekeurd. Mocht u het hier niet mee eens zijn, moeten wij u verwijzen naar uw winkelier waar u het apparaat heeft gekocht. Zij zijn uw wettelijk aanspreekpunt hierover. Voor de opgenomen uren kunnen wij geen compensatie aanbieden. Uit de planning blijkt dat u een nieuwe afspraak heeft staan voor aanstaande vrijdag. Wij vertrouwen er op dat het probleem dan wordt opgelost voor u. Nogmaals excuses voor het ontstaande ongemak. Met vriendelijke groet, Iris AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dvdwiel