Klacht: Ben ik er in geluisd?

VFRon op 29 september 2020 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 27 augustus 2020 bij Maat-Webshop.nl een bestelling gedaan voor een keukentrapje (2 treden) ter waarde van € 101,25 incl 8,75 verzendkosten. Dit bedrag via IDeal overgemaakt. Via mail bevestiging gekregen met daarop een voorlopige leveringsdatum van 18 sept 2020. Later werd dit nogmaals bevestigd in een mail. Op 27 sept 2020 een mail gestuurd naar [email protected] met dringend verzoek om opheldering, echter geen reactie.
Kortom besteld en betaald, maar wordt niets geleverd en je hoort ook niets meer.

Gewenste Oplossing:

Graag geld retour, vooral na het lezen van zovele klachten over dit bedrijf. Had ik maar de moeite genomen om even verder te informeren naar dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VFRon