Klachten over Maat-Webshop.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Maat-Webshop.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

8 klachten gemeld
1.4 /10
35 stemmen

Tijdslijn

Niet leveren en geen contact mogelijk

Klacht van op 27 september 2018 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Rekje besteld dat van levertijd van een paar dagen ineens 4 weken werd en vervolgens wordt er niets geleverd en reageren ze niet meer op mails of telefoon. Ik zou hier absoluut niets meer bestellen! Lees meer

Wel betalen, niets ontvangen

Klacht van op 23 september 2018 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

22 augustus 2017 een korfplugset besteld en direct betaald. Wegens vakantie verzend datum 15 september. 4 oktober email met uitgestelde verzend datum 27 okktober. 31 oktober heb ik de bestelling geannuleerd omdat maat-webshop.nl de bestelling niet kon leveren. Direct... Lees meer

Op 23-01-2018 een Inox inzetbakje besteld en per Ideal vooruit betaald (EUR 56,--) Direct bevestiging ontvangen dat levering op 16-02-2018 zou plaatsvinden. Op 16-02-2108 mailtje ontvangen dat levering 16-03-2018 zou plaatsvinden. Tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie op 2 e-mails... Lees meer

geen levering gen geld terug

Klacht van op 02 december 2017 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

product leverng is 3 keer uitgesteld na maanden het aanbod om te cancelen en geld terug te krijgen nu na 2 aanmaningen nig steeds geen geld. we zijn nu 5 maanden na eerste bestelling. inmiddels bij de producent van het product alsnog direct besteld het... Lees meer

Bestellen-Niet leveren-Niet terugbetalen

Klacht van op 12 november 2017 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Klein keukenonderdeel besteld. Na een maand werd de levering een maand doorgeschoven. Duurde me te lang en levering geannuleerd. Terugbetaling zou geregeld worden. Na vele mails nog steeds geen geld teruggestort. Lees meer