Klacht: maandbedrag

op 21 februari 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Sinds 1 februari klant bij u. Ik heb op01022020 dit pand betrokken.
Poort van Midden Gelderland Groen 5 A
Het minimal maandbedrag is € 148,00.
Om dat te veranderen wat ik geprobeerd heb werd het op eens ergens in de € 400,00 per maand.
Ik heb bij het aanmelden duidelijk gezegd dat het een pand is met
uitsluitend opslag. Dus er wordt wel wat gas en stroom verbruikt maar niet voor dat bedrag. Ik heb 2 x eerder via de website geprobeerd contact te krijgen en verzocht mij terug te bellen. Helaas is dat niet gebeurd. Hopolijk lukt e.e.a nu wel.

Bedankt en een fijn weekend

Johan Wijnja
Free International Trading BV
06-53 303 484

als het maandbedrag gewijzigd wordt

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Eneco

7 maanden geleden - Beste meneer Wijnja,Bedankt voor uw bericht. Goed dat u deze ervaring met ons deelt. Vooropgesteld is de manier waarop uw situatie verloopt inderdaad vervelend. Aan de hand van uw bericht gaat het vermoedelijk om een zakelijk contract. Wij zijn enkel actief op dit platform gericht op Eneco Particulier. Als u een zakelijk contract heeft bij Eneco, heeft u als het goed is een vast contactpersoon toegewezen gekregen. Indien dat het geval is zou u het beste contact met deze persoon kunnen opnemen. Als dat niet het geval is, heb ik uw klantnummer nodig zodat ik dit kan uitzetten bij de juiste afdeling. U kunt het klantnummer privé bekendmaken in het veld 'extra informatie'. Of u kunt zelf deze klacht delen via e-mail of telefonie met Eneco Zakelijk.Ik zie uw reactie graag tegemoet.Vriendelijke groet,Reo Eneco webcare

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 maart 2020 om 15:07 geantwoord

Beste meneer Wijnja,

Aangezien u niet meer heeft gereageerd op mijn bericht ga ik er vanuit dat u de zaak via de andere route heeft aangepakt. Daarom sluit ik deze klacht op dit platform. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan we u graag te woord via elk beschikbaar platform.

Vriendelijke groet,

Reo
Eneco webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jwwijnja