Klacht: Opwaarderen

op 27 februari 2020 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb een opwaardeerbon van 10 euro gekocht. Ik heb aantal keren geprobeerd om op te waarderen. Het is niet gelukt. Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te komen met lyca dat is ook niet gelukt. Ik krijg te horen dat telefoonnummer niet bereikbaar is

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik mijn 10 euro terug of lyca beltegoed van 10euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatma Omar