Klacht: Lange levering, geen contact met ze krijgen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb hele tijd geleden de fohnborstel besteld. Al paar keer een mail gestuurd waar het blijft en krijg geen reactie. Ook vind ik het raar dat er geen telefoon nummer te vinden is om contact te krijgen. Zo lees ik hier dingen waar ik niet blij van word. Ik heb het idee dat hier iets niet klopt, en ik wil graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Bestelling kan annuleren en me geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxurious Locks

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxurious Locks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessasalentijn1