Klacht: Slechte service

op 08 januari 2019 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had een vlucht geboekt met Lufthansa naar Mallorca via Frankfurt. De avond tevoren ingecheckt, de volgende morgen kreeg ik pas op Schiphol de melding dat de vlucht was geannuleerd. Ik werd verwezen naar de service balie van LH waar ik door een totaal onverschillige dame te woord werd gestaan. Alsof ze kort tevoren de hele tijd geblowd had keek ze een beetje wezenloos in het systeem of ik kon worden omgeboekt.. Na 10 minuten wachten was het enige wat ze me kon bieden een avondvlucht naar Zürich met de bedoeling dat ik daar op eigen kosten zou overnachten, vervolgens de volgende morgen naar Stuttgart, vandaar naar Madrid en daarvandaan naar de eindbestemming Palma de Mallorca. Ik zei dat ik een hotel had betaald in Palma en de sympathieke mevrouw zei ja daar kunnen wij niets aan doen, meneer. Kortom een totaal gebrek aan empathie en professionaliteit. Ik had tot voor kort de Lufthansa redelijk hoog in het vaandel staan maar na deze ervaring heb ik het helemaal gehad met deze zgn. premium maatschappij. ijn tip: neem professionele mensen in dienst bij de service balie die de klanten effectief helpen en beleefd te woord staan. Ik heb een verzoek ingediend tot restitutie van de ticket bij Budgetair.nl omdat ik het ticket via hen geboekt heb. Mochten ze niet over de brug komen dan zal ik ze aanklagen en daarboven schadevergoeding aanvragen voor de hotel kosten mocht het hotel geen restitutie geven. In elk geval vlieg ik nooit meer met Lufthansa.

Bij volledige restitutie van het ticket. En mocht het hotel in Palma geen restitutie geven dan zal ik de schade op Lufthansa verhalen. Ik heb betaald voor een dienst die niet is verleend .Het kan niet zo zijn dat ze niet vliegen en dan het geld van de boekingen gewoon in hun zak houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vacqeiro67