Klacht: Service

op 07 augustus 2018 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Lufthansa,

3 weken geleden vlogen wij vanuit Frankfurt naar Medellin, online ingecheckt voor een plaats naast elkaar, ging allemaal prima. Op het moment dat wij wilde boarden vroeg het Lufthansa personeel of wij een gratis upgrade wilde hebben.
Wij hadden daar positief op gereageerd, vervolgens lopen wij naar onze plaatsen. Tot onze grote verbazing zaten wij niet meer naast elkaar en had slechts een persoon een plaats met extra beenruimte gekregen. Bijzonder teleurstellend dat ik zo’n lange reis niet naast mijn partner heb kunnen zitten wat eerst wel zo geregeld was.

3 weken later de terug vlucht met Lufthansa geland in Frankfurt om vervolgens met vertraging nog 1,5 extra mogen wachten op onze vlucht naar Brussel.
LH1014
1,5 uur vertraging van Frankfurt naar Brussel.

Kortom, ik had hoge verwachtingen van Lufthansa, maar ik ben eerder erg teleurgesteld in de vliegmaatschappij.

Tom Deelen

Dat laat ik aan Lufthansa over...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Deelen