Mijn Klacht:
Ze hebben mijn non refundable ticket geannuleerd en gerefund zonder dit mij te vertellen, ik kreegt tot en met de vlucht gewoon alle gegevend van die vlucht inclusief stoelnummers, inchecken online lukte niet (omdat dat ticket dus blijkbaar niet bestond) en moest een nieuw ticket kopen voor 3 personen
Zei hebben een fout gemaakt, niet gecommuniceerd en ze mijden elk contact. Ze zijn respectloos aan de telefoon, ze worden daar opgeleid om klachten vooral te negeren en misbruik te makek van het feit dat je toch bv naar huis moet en je een nieuw ticket moet kopen.
De rekening zou per post worden opgestuurd en ook die is na 2 maanden nog niet gearriveerd
De ze liegen en bedriegen wat af daar.
Reactie op de klacht wordt er ook niet gegeven.
Gewenste Oplossing:
Als ze contact opnemen, hun technische en persoonlijke fout toegeven en mij de ticketkosten van 1650,- retour storten
En dat ze de beloofde factuur per post ook werkelijk per post op gaan sturen
