Klacht: na 18 maanden nog steeds geen reactie op een verzoek tot restitutie

rene peusens op 15 maart 2024 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de zomer van 2022 heb ik op een vlucht van Namibie naar Frankfurt stoelen gereserveerd met extra been ruimte. Deze waren echter bezet (wat extra vervelend was gezien de gebroken teen van mijn vrouw) waardoor we gewone stoelen kregen toegewezen. Ik wil het geld dat ik heb besteed aan de extra beenruimte uiteraard graag terug vorderen. Hiertoe heb ik een officieel verzoek gedaan (mijn verzoek heeft dus een ID-nummer), maar ondanks herhaaldelijk bellen en mailen heb ik nog geen reactie op mijn verzoek gekregen.

Gewenste Oplossing:

Teruggave van het bedrag dat ik heb gespendeerd aan extra beenruimte (beenruimte die we vanwege bezetting van de betreffende stoelen niet hebben gekregen)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Lufthansa
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Reactie van de melder van de klacht rene peusens

1 jaar geleden - Na het indienen van een volstrekt redelijk verzoek (teruggave van het geld van stoelen voor extra beenruimte die reeds bezet bleken na anderhalf jaar en veel bellen en mailen gewoon nog steeds geen enkel antwoord gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rene peusens