Klacht: koffer kapot voor een prijs van een vliegticket

op 13 februari 2019 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

afgelopen week reisde ik met Lufthansa via Frankfurt naar Bydgoszcz.
Een dag voor vertrek belde ik met Lufthansa dat ik een extra koffer wilde boeken voor de vlucht. Dit was geregeld, op schiphol koste het wat problemen maar uiteindelijk vonden ze het betaalde bedrag. Toen ik zaterdag vanuit Polen naar Nederland vloog moest ik bij de incheck balie opnieuw geld betalen voor de koffer, het stond niet in hun systeem. In totaal koste me dit 160 euro.

Bij terugkomst op Schiphol was mijn koffer kwijt. Na 1,5 uur wachten kwam iemand van het personeel op het idee om bij de odd Luggage te kijken. Daar kwam inderdaad mijn koffer (met camera lampen) tevoorschijn. De status van de koffer is echter zoals die was voor ik naar Nederland vloog. De hardcover van de koffer is beschadigd en aan de zijkanten kapot gebroken. De koffer was vorige week nieuw aangeschaft.

Wanneer ik op zijn minst een nieuwe koffer vergoed krijg

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Utilitas