Klacht: kinderen 15 en 16 jaar zonder begeleiding achterlaten op luchthaven Frankfurt

op 23 augustus 2018 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn dochter en haar vriendin waren onderweg van Pula naar Frankfurt en zouden doorvliegen naar Dusseldorf. Wij moesten alle papieren op orde hebben dat ze zonder begeleiding mochten vliegen. Maar dan verwacht je dat Lufthansa voor ze zorgt. Op Frankfurt kregen de dames te horen dat de vlucht de volgende ochtend pas zou vertrekken. Dus de dames 15-16 moesten maar in een hotel???. Van Lufthansa hoor je niets… Wij niet en ook op de schadeclaim die ik heb ingediend omdat wij de meiden hebben opgehaald i.v.m. lichtelijke paniek en het dus niet doorgaan van de vlucht.
Wat te doen? Ik schakel als ik niets hoor mijn rechtsbijstand in want ik pik dit niet.

helemaal nergens over. Er is 0 communicatie en als je ze na 25 minuten eindelijk aan de telefoon krijgt zijn ze niet eens vriendelijk. Overigens Mevrouw Hanna wel. Die heeft mij keurig te woord gestaan en begreep mijn frustratie...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door talliebal