Klacht: geen koffers

Sanne- op 22 juli 2024 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht meerdere keren omgeboekt, over dagen verspreid, vervolgens kon er geen nieuwe vlucht worden geregeld tot de koffers terug in bezit zijn. Nu hebben de koffer 3 dagen in de kelder van Schiphol gelegen, niemand die kan vertellen waar ze liggen.

Morgen moet ik echt de nieuwe vlucht halen.

Gewenste Oplossing:

Dat vannacht de koffer voor ons klaar wordt gezet zodat er een vlucht kan worden geboekt. Ook zou ik graag op de hoogte willen worden gebracht over waar mijn koffer zich bevindt en wanneer ik deze kan ophalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Lufthansa
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Reactie van de melder van de klacht Sanne-

11 maanden geleden - Lufthanza is waar we door iedereen op Schiphol en telefonisch naartoe worden gestuurd, alleen Lufthanza weigert ons te woord te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne-