Klacht: geen contactmogelijkheid bij koffer zoek

Joan Dominicus van den Belt op 14 mei 2024 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn koffer is kwijtgeraakt en de afhandeling van dit probleem lijkt nergens op. Bij het opgeven van mijn adres pakt het systeem (in de hal van schiphol) mijn straatnaam niet (alsof die straat niet bestaat)..waardoor het onmogelijk was het juiste adres op te geven. Dit heb ik later zelf online kunnen corrigeren. Maar online zag ik dat mijn vluchtgegevens niet klopten (terwijl het vluchtnummer wel klopte, stond mijn vlucht er een dag te vroeg in). Dit kon ik zelf niet online aanpassen. Daarom heb ik via email geprobeerd dit te corrigeren, maar op mijn email krijg ik geen antwoord en de fout wordt niet hersteld. Op schiphol heb ik een telefoonnummer opgevraagd om de mogelijkheid te hebben contact op te nemen over mijn verloren bagage (06 25198455) maar telkens weer krijg ik het volgende antwoord: ‘het door u gekozen nummer is tijdelijk onbereikbaar’.
schandalig!!

Gewenste Oplossing:

Stuur me via email een telefoonnummer dat ik kan bellen dat wel werkt. Of geef me antwoord via email.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Lufthansa
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joan Dominicus van den Belt