Klacht: Geen antwoord op compensatie na verschrikkelijke slechte service

op 03 januari 2019 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vlucht was vertraagd. Niet aangegeven op de schermen tot vertrek tijd. Vervolgens geen haast maken waardoor 50% van de passagiers in Frankfurt de connectie mist.
Cabin en Piloten beloven info. 15 min voor landing geen info beschikbaar. Leugen natuurlijk want ze weten al lang hoe het zit. Mijn connectie was al vertrokken. Bij aankomst in het verschrikkelijke Frankfurt geen personeel te vinden. Helemaal uit moeten checken naar vertrek hal weer. Daarbij de service desk 1 uur in de rij gestaan nadat ik 45 min nodig had om uberhaupt uit te vinden waar ik hulp kan krijgen.

Het zou Amsterdam-Frankfurt-Wroclaw zijn. Zonder te vragen om geboekt naar Amsterdam-Frankfurt-Warschau-Wroclaw. Dus 6 uur vertraging. Na de helpdesk toch een directe vlucht gekregen met 4uur vertraging. Plus koffer niet aangekomen op bestemming. Daar moest ik nog maar 14uur op wachten voordat ie bezorgd werd.

Vervolgens claim in gediend en na 2 maanden nog geen contact! Slechte website. Geen referentie nummer als je klachten formulier ingediend. Je hebt geen bewijs dat je iets hebt ingediend behalve bedankt op de scherm. Slechtste airline helpdesk van Europa toch zo.

Ooit was Lufthansa goed, maar nu kan je er beter weg blijven. 0 service! Betaald voor niets. Kun je beter low cost gaan geef je te minste niet 400 euro uit voor Economy stoel.

Oplossing voor de vertraging van meer dan 4u. EU 2612004 regeling!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimbo82