Klacht: customer service

op 24 september 2018 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

ik heb op een vlucht van frankfurt naar shanghai een tablet laten liggen in een pocket aan de emergency door. ik ben persoonlijk naar 2 desks geweest, een in shanghai en een in munchen. die hebben mij doorverwezen naar een mailadres, ik heb alles gemailed, ik werd doorverwezen naar een volgend mailadres, weer alles gemailed en dit gebeurde 6x . in totaal 8 verschillende adressen en acties ondernomen. uiteindlelijk een noreply adres waar je weer in moest vermelden hoe en wat en waar. weer alles ingevuld en krijg nu voortdurend de melding dat er nog niets op het vliegveld is gevonden terwijl ik al tig keer gemeld heb dat de tablet in het vliegtuig ligt en omdat niemand de pockets in de emergency door checked mijn tablet daar mogelijk nog ligt. nu krijg ik regelmatig een mail, wij zijn nog steeds op zoek en wij zijn u niet vergeten, gek word ik ervan. waardeloze service, ook via telefoon onmogelijk iemand te pakken te krijgen, je wordt voortdurend doorgestuurd. waardeloze service!

wanneer iemand daadwerkelijk de schoonmaakdienst van het betreffende toestel gevraagd zou hebben in de emergency door pocket te kijken of wanneer iemand mij telefonisch had benaderd om eea precies na te vragen of wanneer ik uiteindelijk de juiste desk gekregen had. van cabinlost tot lostitems tot ................ ik ben naar alles doorverwezen en niemand heeft iets ondernomen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilhelmina maria