Klacht: Business Lounge

Alice Fouckova op 01 maart 2022 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,wij vliegen steeds business,en schrokken zaterdag toen we terugkwamen uit Fuerteventura,op de luchthaven terplekke is wel n viproom maar al1 toegankelijk met speciale lidkaart…
De bedienden zeiden ons zelf dit jullie te melden
Mvg
Emanuel mignon

Gewenste Oplossing:

Dat we goed ingelicht worden bij reservatie van tickets dat er wel / niet business room is bij terugkomst terplaatse

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alice Fouckova