Klacht: Bagage

op 15 augustus 2018 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
2 weken geleden op 3 augustus hadden mijn vriend en ik een vlucht van Malta naar Frankfurt, en van Frankfurt naar Düsseldorf. Helaas is onze bagage achter gebleven in Frankfurt, dit hebben we meteen gemeld en we kregen te horen dat her maximaal 4 dagen zou duren tot we onze bagage kregen. De backpack van mijn vriend is de zondag erna netjes geleverd. Maar mijn koffer niet. Het is nu inmiddels 2 weken geleden, en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb elke dag 10 keer proberen te bellen, gemaild, brieven gestuurd. Maar helaas geen enkele reactie. Ik word nu wel heel ongeduldig en boos dat er gewoon niet gereageerd wordt, en ik heb mijn kleding, schoenen sieraden hard nodig.
Kunt u mij alstublieft helpen?

Vluchtnummer: LH90
Ticket nummer: 6432529829462
Tag number: KM190958
Dossiernummer: DUSLH36377

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn koffer terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlyoudeb