Klacht: 3 stuks Bagage veel te laat aangekomen

Janine 1968 op 19 juli 2023 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kregen pas na 5 dagen onze bagage en waren dus genoodzaakt om daarvoor toiletartikelen te kopen en kleding zodat we ons konden redden op die eerste vijf dagen. Daarnaast was 1 koffer dusdanig beschadigd dat wij deze niet mee terug konden nemen naar Nederland en een nieuwe moesten kopen. Alles gelijk gemeld bij Lufthansa. Nu krijgen we een belachelijke vergoeding en automatische mails van Lufthansa waar we niet tevreden over zijn. Zij begrijpen niet wanneer je op rondreis bent dat het ongelofelijk vervelend is wanneer dit gebeurt in je vakantie en je dus ongewild kosten maakt.

Gewenste Oplossing:

Wij willen volledige vergoeding van onze kosten die wij ongewild en noodgewongen moesten maken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janine 1968