Klacht: loze beloftes

anneke van heerdt op 12 december 2019 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben al 3 weken bezig met een klacht over de levering van onze wasmachine, maar kom geen steek verder.
Aan de lijn wordt er van alles beloofd, maar daarna wordt er niet meer gereageerd. De medewerkers verbreken zelfs tot 2 maal toe de verbinding.
Nu gooien zij het op discriminatie, omdat ik in mijn 22 mail heb geschreven dat de Marokaan die de machine geleverd heeft terug mag…waarheen …geen idee…ik bedoel natuurlijk de MACHINE mag TERUG, maar ik word op geen enkele manier gehoord en verder dan die telefonisten kom je dus niet!
Voor ons nooit meer MEDIAMARKT, maar COOLBLUE.
Mediamarkt komt beloftes niet na, Machine niet volgende dag geleverd, man vrij moeten nemen, oude machine werd niet naar beneden gebracht, omdat er 1 druppel uit de slang kwam…en de Miele van ons was te zwaar, dus laat lekker op zolder staan..de machine gaat terug als de klacht niet normaal opgelost wordt, niet de marokaan mag terug????maar de machine!!!

als ik TEGEMOETKOMING in de kosten krijg, die ook al meerdere keren telefonisch is toegezegd, maar verder dan toezegging komt men niet bij Mediamarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke van heerdt