Lots of goodies Complimenten
Hai, ik heb 2 weken terug een jurkje retour gestuurd en ik was erg benieuwd naar de status hiervan of deze was aangekomen wat wel zou moeten in die tijd. en ik 2 keer verzendkosten moet betalen heen en terug.... Lees meer
Jurkje besteld 4 Augustus ,retour gestuurd nog steeds geen geld terug ontvangen,2x een berichtje gestuurd maar er is nog geen kontact met me opgenomen Lees meer
15 augustus heb ik van de drie jurkjes die ik bestelde, twee terug gestuurd. Nog steeds heb ik geen geld terug. Ik heb het retourformulier keurig ingevuld en las op de site dat ze graag een retour mail wilden ontvangen.... Lees meer
Heb iets besteld en de andere dag in huis alleen het verkeerde gekregen teruggestuurd daarna gevraagd of ze het goede wilde sturen niks meer gehoord ook geen geld retour. En er wordt niet meer gereageerd op mails Lees meer
11 juli heb ik 5 artikelen retour gestuurd wegens het niet passen. Ik heb contact opgenomen met lots of goodies hoe ik het retour kon sturen. Ik moest het opsturen en op de bon melden dat het om de gehele... Lees meer
Na 1 dag had ik me jurkjes al in huis. Samen met 2 andere vriendinnen hebben wij een prima ervaring met lots of Goodies. Lees meer
Ik heb deze week een jurkje besteld bij lots of goodies. Tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling. Op berichten reageren ze niet. Het geld is al wel afgeschreven via iDEAL. Wordt het wel geleverd???? Lees meer
Zeer slechte klantenservice!
Zelf jarenlange werk ervaring in een mode winkel. Veel met klanten te maken gehad en klachtenafhandeling maar de manier hoe makkelijk hun van een klacht af proberen te komen... Niet eerder meegemaakt.
Vorige week donderdag 3 verschillende kleuren colberts... Lees meer
7 augustus een bestelling geplaatst en betaald. Orderbevestiging gekregen en daarna is het stil. Op mail ed wordt niet gereageerd. Er is geen enkele klantenservice, wel geld innen en niet leveren staat gelijk aan oplichting. Lees meer
Hoi,
Op 5 augustus heb ik hier, na weken te hebben geprobeerd in contact te komen met Lots of goodies (zonder succes), hier mijn klacht gemeld. De klacht is op in behandeling gezet. Echter, tot op heden heb ik niet mijn... Lees meer