Lots of goodies Complimenten
Ik heb onlangs twee kledingstukken besteld en ook ontvangen. Deze heb ik retour gestuurd omdat de kleding niet aan mijn verwachtingen voldeed. Dit is nu al bijna vier weken geleden maar nog geen geld ontvangen. Meerdere mails gestuurd. Lees meer
Op 25 juli jongstleden heb ik een jurkje besteld bij Lots of goodies.
De betaling heb ik ook op 25 juli gedaan via Ideal.
Pas na ruim een week (2 augustus) ontving ik een mail dat de gewenste kleur niet leverbaar... Lees meer
Hoi, reeds op 16 juni heb ik mijn bestelling geplaatst. Daarnaast is het inmiddels ruim een maand geleden dat ik een retour heb gestuurd (heb een jurk in de verkeerde kleur geleverd gekregen en de ander voldeed niet aan de... Lees meer
Bestelling geplaatst en 2 dingen gehouden,vooruit betaald met ideal. En zit al weken op 160 euro te wachten. Berichten worden niet beantwoord. Persoon die het bedrijf leidt weet niet waar ze mee bezig is schijnbaar. Lees meer
Op 14 juli een jurkje besteld. Geleverd gekregen op 17 juli.
Helaas valt het jurkje klein dus op 17 juli direct retour gestuurd en de track & trace gemaild naar lots of goodies. Op 18 juli hebben zij het jurkje in... Lees meer
Ik heb een maand terug vijf jurkjes besteld bij lots of goodies. Vervolgens kreeg ik maar drie jurkjes geleverd. Bij de verpakingsbon stond dat de andere twee zouden volgen. Twee weken later gemailed wanneer dit dan zou zijn. Inmiddels is... Lees meer
goedemorgen!
afgelopen week heb ik een bestelling gedaan van een jurk en een rok spijkerstof nu kreeg ik gisteren mijn bestelling en daar zit alleen de jurk in en niet de rok (dit stond er ook... Lees meer
Men reageert niet op mail of messenger en telefoonnummer is onbekend. Nog sterfscènes geld retour ontvangen.... echt slecht... voel mij opgelicht Lees meer
Op 6 juli heb ik mijn bestelling ontvangen. Daarbij heb ik een rok in de verkeerde maat ontvangen. Ik heb hier meerdere malen contact over gezocht, maar ik krijg geen gehoor. Ik ben namelijk niet van plan om de retour... Lees meer
Nog steeds geen reactie op mijn zwarte jurkje waar ik al 2 weken op wacht. Reactietijd is echt zwak, terwijl ze wel elke dag tijd hebben om foto's op fb te plaatsen. Eerste pakket ruim een week moeten wachten (na... Lees meer