Lots of goodies Complimenten
Ik had een jas besteld en weer retour gestuurd (te groot) volgens de procedure op de website. Wat mij opviel is dat er werd aangegeven dat de retourkosten voor eigen rekening waren. Heel teleurstellend.
Vervolgens naar een DHL punt gebracht en... Lees meer
Ik heb een jas online besteld en de dag erna alweer retour gestuurd.
Heb een mail gestuurd zoals vermeld met mijn retour nummer.
Na 14 dagen nog steeds geen geld terug ontvangen dus weer een mail gestuurd maar nu na een... Lees meer
Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit!!
Bestel hier nooit je kleding
Ik had een jas besteld, niet naar wens, wil ik deze terug sturen, sta ik bij het dhl afhaalpunt, zegt deze mevr dat er een retour sticker op moet.
Na een... Lees meer
Hoi ik heb een jas besteld en binnen had maar mis 1 knop en die in graag willen hebben zo dat ik hem aan kan dank je gr linda Lees meer
14 dagen geleden hebben ze mijn bestelling ontvangen (track en tracé).
Nu nog steeds geen geld terug (124 euro en ordernummer: ORD65686). Lees meer
Op 16 augustus item retour gestuurd, tot op de dag van vandaag geen bedrag gecrediteerd en geen antwoord op mijn mails of berichten via fb. Lees meer
Ik heb ruim 5 weken geleden 3 items retour gestuurd ter waarde van tegen de 70 euro. Ik heb hiervan netjes een bewijsje bewaard en na 3 weken niks te hebben vernomen van dit bedrijf heb ik een mail gestuurd... Lees meer
Ik heb mijn retour geld na 2,5 week nog steeds niet en mijn pakketje is allang goed aangekomen. Ik heb ze gemaild en vind dit heel jammer dat er niet gereageerd word, want zo heb ik ook geen zin meer... Lees meer
Na een eerdere melding dat de tops defect waren zou ik nieuwe toegestuurd krijgen. Klacht dus behandeld. Nieuwe klacht. Vorige week zou ik de tops toegestuurd krijgen maar geen tops en mails blijven weer onbeantwoord.ze geven aan dat de klacht... Lees meer
Na 1 x aantrekken beugels eruit.contact gehad en foto s gestuurd.helaas antwoord gene meer. Lees meer