Klacht: Verouderde cursusmateriaal en een bar slechte service (dossiernr 1189358)

op 06 februari 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vorig jaar april/mei begonnen met de cursus grafisch ontwerpen/dtp bij LOI. Toen al snel een klacht ingediend vanwege het zeer verouderde cursusmateriaal. Via deze site toen op gereageerd, nadat ik al twee weken eerder een brief direct aan loi gestuurd had, die ze ineens kwijt waren. Mooie regeling zou 25% terugkrijgen van cursusgeld en nieuw studiemateriaal in dec/jan. Geld teruggekregen, maar nu na bijna heel wat mail en telefoonwerk te horen gekregen dat het vernieuwde materiaal er nog niet is en of ik in Juni maar weer eens contact op wil nemen! Vorige week aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben, weer niks gehoord. Vandaag gebeld en te horen gekregen dat ik in de loop van volgende week waarschijnlijk een respons krijg op mijn mail. Dus weer twee weken verder!!!!

Het volledige cursusgeld terug! Ik kan met deze cursus niks en ben het LOI meer dan spuugzat!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dorine88