Klacht: Uitgeschreven wegens wanbetaling, goede factuur niet gestuurd

Thomas van Dongen op 11 maart 2025 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Onlangs heb ik geconstateerd dat ik ben uitgeschreven voor mijn opleiding wegens wanbetaling. In eerste instantie dacht ik dat mijn werkgever in de fout was gegaan en nagelaten had de betaling te doen, maar vorige week hoorde ik dat LOI de tweede factuur, op verzoek van mijn werkgever, niet heeft gestuurd. Daar is mailcontact over geweest. Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd en zou bij Creditmanagement moeten aankloppen. Zij zijn alleen per mail bereikbaar maar reageren al weken nergens op.

De uitschrijving ligt buiten mijn schuld en ik wil graag dat dit wordt gecorrigeerd. Dan kan ik door met mijn studie.

Gewenste Oplossing:

Herinschrijving op de studie, administratieve correctie (gehaalde modules ook als behaald verwerken). Dan kan ik door waar ik gebleven ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 week geleden - Beste heer van Dongen, Wat erg dat uw opleiding is stopgezet. Wij kunnen ons voorstellen dat u graag gewoon verder wilt. Wij willen u hierbij laten weten dat wij uw klacht in behandeling zullen laten nemen door ons team Studentbeleving. U ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging. Met vriendelijke groet, Wouter, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Thomas van Dongen

7 dagen geleden - Hoi Wouter, wat doet de afdeling Studentbeleving precies? Want om dit op te lossen werd ik eerder juist verwezen naar Creditmanagement. Zij kunnen de serviceduur hervatten en een factuur maken voor mijn werkgever.. Heeft het team studentbeleving ook een dergelijke bevoegdheid? Het duurt inmiddels weer ruim 2 maanden en ik kom geen steek verder. Er worden alleen maar standaard reacties gestuurd (als er al een reactie volgt) of ik word naar een andere afdeling verwezen. Ik hoop dat team studentbeleving wel maatwerk kan toepassen en met mij tot een oplossing komt, zodat ik mijn studie kan vervolgen.

Bericht van LOI

6 dagen geleden - Beste heer van Dongen, Begrijpelijk dat u graag duidelijkheid wilt. Aangezien u naar verschillende afdelingen bent doorverwezen en er nog geen oplossing is gekomen, hebben wij besloten om dit in behandeling te nemen bij team Studentbeleving. Team Studentbeleving is de klachtenafdeling bij de LOI en wij leveren in veel gevallen inderdaad maatwerk. Hierbij wil ik u ook laten weten dat ik de behandelaar ben van uw dossier. Zodra ik meer informatie heb of een oplossing kan bieden, kom ik bij u terug. Met vriendelijke groet, Wouter, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Thomas van Dongen

4 dagen geleden - Beste Wouter, Ik merk dat er veel in gang is gezet op de achtergrond. Dank daarvoor. Ik zie nog wel dat er veel vakken op afgerond moeten worden gezet, maar ik vermoed dat jullie daarmee bezig zijn. In ieder geval fijn dat de inschrijving weer rond is. Is het ook mogelijk om via e-mail contact te onderhouden over de voortgang? Anders moet dat iedere keer via dit platform. Gr. Thomas

LOI

Heeft op 24 maart 2025 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thomas,

Fijn om te vernemen dat de inschrijving rond is en dat je verder kan met de opleiding. Voor verdere vragen kan je contact opnemen met onze [email protected]. Veel succes met de verdere opleiding.

Met vriendelijke groet,
Sandra, Webcare LOI

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas van Dongen