Klacht: Tentamen

op 13 juni 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De vragen die gesteld werden op het tentamen (inleiding van de psychologie) waren in vergelijking met de lesstof irrelevant. De vragen weerspiegelde niet de lesstof en daarbij waren er vragen die niet in de lesstof voorkwamen. Ik voel me hierdoor niet serieus genomen en heb heel veel tijd en energie in de studie gestopt die nu geen waarden meer heeft.

Ik wil een gratis herexamen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 juni 2019 om 12:37 geantwoord

Beste Laura,

Wat vervelend om te vernemen dat je examen zo verlopen is en dat je hier dit gevoel aan over gehouden hebt.

Het ingevulde formulier is doorgestuurd zodat je klacht kan worden meegenomen voor de uitslag bepaald wordt. Of dit inderdaad van invloed zal zijn op de uitslag en of je klacht gegrond wordt verklaard, zal ook door de afdeling Kwaliteit Uitslag bepaald worden.

Mijn collega's sturen je daarnaast een ontvangstbevestiging van je klacht. Het kan zijn dat je aangeraden wordt na de uitslag een inzage te plannen, zodat duidelijker wordt welke vragen niet aansluiten op de lesstof en waarom.

Voor nu is hier onvoldoende duidelijk over om te beoordelen of een kosteloze herkansing toegekend wordt. Ik raad je aan eerst de uitslag en reactie van mijn collega af te wachten. Op basis van de vervolgstappen wordt een beslissing genomen over het wel of niet toekennen van een nieuwe examenvoucher.

Uiteraard hoop ik dat je het examen behaald hebt. Het verdere contact hierover zal via Team Klacht lopen.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Marieke, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lauragoedee