Klacht: Te lange wachttijd voor antwoord mail en medewerker aan de telefoonlijn.

op 18 januari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

elke keer bij bellen 10 min wachttijd en je wacht nog langer dan dat.
Chatfunctie bijna nooit online om een medewerker te kunnen spreken.
vraag via de mail wordt je bericht niet binnen 3 dagen beantwoord.

als de chatbox ook online is en meteen iemand aan de telefoon beschikbaar is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 21 januari 2019 om 09:48 geantwoord

Beste Airish,

Bedankt voor je bericht!

Wij ervaren momenteel een enorme drukte, waardoor onze wachttijden helaas kunnen oplopen. Ik kan me goed voorstellen dat je dit als vervelend ervaart en bied je hiervoor dan ook welgemeende excuses aan. Wij doen ons best om iedere student zo goed en snel mogelijk te woord te staan. Daarnaast kan ik je aanraden om ons telefonisch te bereiken om 09:00 uur in de ochtend of na 18:00 uur ’s middags. Uit de praktijk blijkt dat de wachttijd dan het laagst is.

Mijn collega’s kunnen in de chat een maximum aantal studenten tegelijk te woord staan. Op het moment dat dit aantal is bereikt gaat de chat tijdelijk offline. Zodra er weer een plekje vrij komt, komt de chat weer online. Het kan zijn dat hierdoor lijkt alsof de chat vaak offline is. Dit is echter niet het geval. De chat is op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) online van 09:30 uur tot 17:00 uur.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Sharon, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door airish