Klacht: stage

op 06 februari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben bezig met een MBO opleiding maar ik kan GEEN stageplek vinden!!
Ik heb alles gedaan, stagemarkt.nl…langs geweest bij huisartsenpraktijken, e-mails verstuurd, gebeld. Ze hebben allemaal contracten met ROC van Twente en Saxion .
Je hebt gewoon geen kans als je studeert bij LOI.

Ik hoop dat jullie een plek kunnen vinden of met een goede oplossing kunnen komen. Mijn motivatie is echt niet al te best meer. En dan kan ik net zo goed stoppen met de opleiding.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

6 maanden geleden - Beste Leoni,Bedankt voor je bericht!Wat vervelend om te lezen dat je geen geschikte leerbedrijf kunt vinden. We kunnen je frustratie snappen! Uiteraard willen we dat je er spoedig over kunt beschikken.Het is eventueel mogelijk om assistentie te krijgen bij het vinden van een geschikte stageplaats voor uw opleiding. Om deze hulp te kunnen bieden, ontvangt het stagebureau graag een overzicht van de stageplaatsen die je tot nu toe hebt benaderd, met daarbij de reden van afwijzing en de manier waarop je het bedrijf hebt benaderd. (telefonisch, in persoon of per e-mail bericht) Ter aanvulling ontvangen wij daarbij ook graag enkele sollicitatiebrieven die je hebt verzonden en reactie van bedrijven. Graag bijgevoegd een kopie van je cv.Het bericht kun je toesturen naar webcare@loi.nl. Wij zorgen ervoor dat je bericht terechtkomt bij het stagebureau.Vriendelijk bedankt voor al het geduld en heel veel succes toegewenst bij het vinden van een stageplaats.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 20 februari 2019 om 10:47 geantwoord

Beste Leoni,

Bedankt voor je bericht!

Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door leoniklimstra