Klacht: Slechte informatievoorziening, slechte klachtafhandeling, waardeloze opleidingsinstituut.

op 03 november 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Sinds 2009 studeer ik Security Management aan de LOI. Vanaf het begin al veel problemen en klachten over deze opleiding, onder andere over het digitaal portfolio dat niet werkte, gegevens die niet in het systeem gezet werden, geen enkele berichtgeving over veranderingen in modules en studieprogramma gedurende de gehele opleiding. Schriftelijke klachten waar geen reactie op kwam behalve dat het in behandeling werd genomen, Sinds januari 2012 begonnen aan de afstudeeropdracht. Na 2 maanden nog geen reactie op mijn eerste inzendopgave betreffende het onderwerp. Na herhaaldelijk gebeld te hebben bleek er geen docent beschikbaar te zijn. Na bijna 5 maanden eindelijk bericht dat er een docent beschikbaar is. Al meerdere malen het laatste jaar gebeld welke modules ik nog moest voltooien om aan de afstudeeropdracht te beginnen. Telkens te horen gekregen dat alle modules afgerond waren. Echter halverwege de afstudeeropdracht bericht gekregen dat de LOI per “per abuis” vergeten is 2 modules in mijn studieprogramma te zetten en of ik die nog even wil doen. Ook duurt het gemiddeld meer dan een maand voordat ik een inzendopgave terug heb gekregen.

Met een snelle, duidelijke en concrete afhandeling van klachten. en niet dat ik weer elke dag moet gaan bellen en mailen of er alstublieft een oplossing kan komen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van Dijk80